ANAHITA

Okej nu ska jag bara påpeka en sak!
Jag bokstavligen HATAR folk som:

1, är fjortisar men vägrar inse det, jag ser inte mig själv som en fjortis för jag gör inget som får mig å bli en fjortis, känner inte ett måste till smink eller plattat hår och beter mig inte heller som en skrikig liten tjej som ska mingla runt på stan dagarna ut och in! och fjortisar som påstår att andra är fjortisar (ta en titt i spegeln så seru vad en fjortis är!)

2, folk som påstår att dom är JÄÄÄÄÄÄTTE fula när dom vet att dom ser bra ut, eller påstår att dom är jätte finniga när dom har typ en finne (det kan ha hänt att jag sagt att jag ser ut som en helt stor finne för att jag har så många fast än det är typ 5, menmen!) och en massa sånt, dom flesta som gör sånt är uppmärksamhetsberoende och det tycker jag itne är okej, lev med den uppmärksamheten du får och sluta söka efter mer(!)

3, folk som ska komentera andras kläder. vafan amen en som klär sig slampit kanske trivs i det, då ska den väl förihelvete få ha det, ellerhur?
eller folk som vill ha kläder med fjärilar och barbie och massa stora glittriga texter på.. dom kanske vill ha det, så sluta bry er om vad andra har på sig och sköt ditt, jag lovar dom kommer inte ändra sin klädstil bara för att du snackar skit om den eller tycker illa om den eller ska hålla på å komentera den!

4. jag hatar att bloggvärlden ska handla så jävla mkt om utseende eller hur mkt man väger och en massa sånt, t.ex skrev kissie i ett inlägg lite tidigare att hon är stolt över den hon är och hennes kropp för hon inte väger 60kg (då menar hon blondinbella) amen blondinbella är en bra förebild för alla unga tjejer, däremot är kisse motsatsen.

Jag tror det va allt....

och btw, WILD CHILD ÄR DEN BÄSTA FILMEN OCH ALEX PETTYFER ÄR GRYMT SNYGG!!

xoxo/anahita;*

Kommentarer
Postat av: linea

MKT BRA SKRIVET ANAHITA!

men amanda du borde också ta tag i det här, för det är nog inte lika kul för anahita å sitta å skriva allt bra så kommer du och gör ett inlägg ang vad du gjrot. då gör ju anahita jobbet som gör satt ni får läsare och du tror du har gjort hälften av det, men så är det inte!

2009-06-25 @ 21:29:22
Postat av: Anonym

mke bra skrivet! (A)



bra blogg btw, ;)

2009-06-25 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0