ANAHITA

tjah, idag har jag och amanda inte gjort ngt, vaknade mitt i natten av att jag höll på att ramla  av sängen så jag gick å sov i mamma och pappas säng (dom va inte hemma), ha-ha.

ska ut och fortsätta ''leka'' med lillebror;p
vi har sprungit runt som helvete i den 30grader varma solen här i umeå.
så nu ska vi fortsätta lite med fotbollen sen blire vattenkrig!
Jag typ ruttnar när javaneh inte är här, för när man har tråkigt kommer hon alltid med bra idéer men som tur är har jag ju lillebrorshan just nu!

(funderar på att jag och amanda ska ha en frågestund, vad tycks? komentera vad ni tycker!)

nu ska jag ut, passa på å få lite färg sammtidigt som man tränar ;)!

xoxo/anahita

känns som om det va igår det va nyår, ha-ha!

10/10<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

en frågestund låter ju bra, fast det måste vara folk som är villiga å komentera.

för annars blir det ju inte roligt för er å ha en frågestund utan frågor.

ni har ju tillräckligt med läsare, det tror jag!

så kirra ihop några som är villiga å ställa frågor så gåre bra!

och btw, bra skriver anahita!

2009-06-25 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0