ANAHITA

tjah, asså jag blir så jävla sur när folk ska hålla på å säga att han va peddofil och en massa sånt, stackarn fick inge bra liv när han levde tack vare er, och dom ba tog en massa pengar av honom för en massa anmälningar som itne ens va sanna, och nu när han är död så ska ni inte heller låta stackarn vara?
nu upprepar jag det jag skrev igår, men han hade en dålig uppväxt, hans pappa misshandlade honom och sa alltid att han va den fulaste och en massa sånt, det är anledningen till hans 1000 operationer.
Och han vill att alla barn ska få ha en bra barndom, en han inte fick.
Och bara för att han älskade barn och ville att dom skulle ha det bra så skulle folk kalla honom för peddofil, men seriöst ge er!!! Stackarn är död, kan ni iaf låta honom va ifred i sin grav?
Han skulle ha sin sista turné i london i juli och efter det skulle han sluta med musiken helt. Men tyvärr blev ju inte den av.
Ni gjorde hans liv till ett helvete och ändå klarade han sig, galda att han dött så han slipper våldta era fula äckliga barn?!
BLIR BA SÅ JÄVLA SUR!!

btw så skjuter jag upp frågestunden en dag, imorn blir sista dagen, så det blir lördag istället för fredag!


/AHå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är inte säkert att han va peddo, men de är ju inte heller säkert de du har skrivit om honom!

Allt som står där har du läst och valt att tro på..

Men de andra har läst att han är peddo och grejer, får ju faktiskt dom välja om dom vill tro på eller inte.

2009-06-26 @ 18:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0