ANAHITA

hejhej.
det är ganska jobbigt när ni kommer med komentarer och är anonyma för då vet jag inte vart jag ska svara, och då fåre bli i ett inlägg och det tar ba upp min och andras tid, men iallafall,...

Anonym om ANAHITA:
de är inte säkert att han va peddo, men de är ju inte heller säkert de du har skrivit om honom!
Allt som står där har du läst och valt att tro på..
Men de andra har läst att han är peddo och grejer, får ju faktiskt dom välja om dom vill tro på eller inte.



klart att det inte är 100% sant det jag säger, men nej det jag säger är inte saker jag läst, utan saker han själv sagt på intervjuver och sånt, och om en männska haft en dålig uppväxt och haft en pappa som hela tiden säger till dig att du är ful, värdelös, misshandlat en och en massa sånt vill man väl barns bästa... man blir då inte en peddofil.... fast det är min åsikt, och det ni säger är eran åsikt, men ni kan inte komma å säga att han är en peddofil för det är ngt NI påstår, ni kan säga ba ''amen va inte han en peddofil?'' eller ''har hört att han va peddofil'' inte ba ''han va peddofil så rätt åt honom'' det är helt totalt fel, såklart kan jag itne heller komma och vara 100% säker på att det jag säger är sant, men det är min åsikt!
tycker bara att ni alla ska ta å tänka efter och se om ni fortfarande tror på att han är en peddofil, läs lite om hans liv och om ni får tag på den tycker jag att ni ska se ett avsnitt av ngt program med en intrevju med  M.J  om hans liv som är ca 2 timmar.. ifall ni gör det och fortfarande inte håller med mig om att han inte va ngn peddofil kan inte jag eller ngn annan göra så mkt åt det, allt jag kan säga är kom inte å va såå säkra på det ni säger!!

ni får ursäkta för ett långt och tråkigt inlägg, men det där i slutet gäller alla som tycker att han va peddofil eller att det va rätt åt honom eller att ni inte bryr er, försök hitta det programet eller googla om hans liv så tror jag att ni kommer tycka helt annorlunda.
och det där i början va ba till den anonyma komenteraren!

xoxo/anahita



frankrike 05.                                 nyår 08-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0