Anahita

hejhej.
inga inlägg på två dagar! det ber vi om ursäkt för, jag har inte haft tid, har storstädat hela huset och mitt rum är helt rent! ser ut som ett nytt rum, för oftast ser mitt rum ut som en svinstia. igår kom älskade javaneh hem så jag tillbringade dagen med henne, i slutet av dagen mötte jag amanda, det va mysigt, hade inte träffat henne på ngra dagar så jag yp hade sakanat henne<3
ah, nu ska jag hem till mormor och morfar i holmsund för att träffa dom innan farmor och farfar kommer, dom ska inte känna sig bortglömda:) och eftersom att jag är morfars ''favorit barnbarn'' så känns det som ett måste, sen så vill jag ju själv oxå åka dit! (jag har massa bevis till det, ni kan fråga hela min släkt om ni känner ngn från den;) )

Jag saknar oxå maryam så sjukt mkt, det är psyk!
har inte så mkt mer å skriva just nu! kommer mer om jag kommer på ngt! och komigen amanda, börja blogga igen:D:D? fler inlägg nu när jag har ont om tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0