anahita - bristningar

ni får ursäkta för att det inte vart nå inlägg idag, typ ba 1-2, men jag har tränat hela dan tills nu, kändes som att det behövdes efter att jag ba legat i sängen i ett par dagar, känns det som iallafall..

tänkte komma med ett ''skönhets'' tips...
i en viss ålder så blire ju nå grejs med hormonerna och man får såkallade bristningar jag själv har inga men dock vet jag vad som kan hjälpa:D!'
ni vet sånna hära fiskolje tabletter? dom flesta har sånna hemma för att nån av ens föräldrar tar dom, eller så kanske du själv gör det, dom kan ju vem som helst ta för det finns en massa vitaminer som är bra och en massa, men iallafall om ni har bristningar så ska ni ta å fixa ett packet med sånna tabletter, sen ska ni ha en nål och göra hål i ''tabletten'' åsså ska ni trycka ut smörjan och smörja in det på stället där du har dina bristningar, du ser ju själv hur mycket du behöver.
använd det dagligen, du bestämmer själv om du vill ha morgon och kväll eller bara ett av dom, beror ju på hur kraftiga bristningar du har..
och efter ett tag kan dom fara bort helt! i värsta fall blir det ingen förändring alls, men om du inte skulle användt fiskoljan skulle det bara blivit större och större/ värre och värre! ibland kan dom ba synas mindre, men tro mig det hjälper:D! (jag själv har inte testat, men det finns vänner,släkt och familj som gjort det och dom säger att det va jätte bra:))

sen så ska ni alla veta att bristningar inte beror på att min blir tjock och smal eller nått sånt, visst när man blir gravid får man bristningar för att huden töjs ut för mycket, men i våran ålder beror det på hormoner.. och tyvärr kan man itne göra ngt åt det, vissa har turen å inte få ngra alls, men för andra kan det  bli så att dom får det nästan överallt, på brösten, magen, låren aa nästan överallt.
jag hoppas att inlägget va till ngn nytta! =)! komentera vad du tycker!! och komentera även om du själv testat detta och fått ett bra eller dåligt resultat.

xoxo/anahita

Kommentarer
Postat av: Angelina

Även när man är gravid beror bristningar på hormoner! :)

2009-06-30 @ 00:20:45
URL: http://anjjelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0