Anahitas boys, back off;)!

my boys!
jag tänkte komma med en sak här! kalla det omoget eller vad ni vill men jag har bestämt mig!

robert pattinson, alex pettyfer, ashton kutcher, christiano ronaldo, kaka & älskling är mina, back off,
seriously!!

snyggast av dom alla, alex pettyfer!

ashton kutcher! haha ett år nu bby;)<3 sorry sara och semhar, jag snackade om honom 24/7, tack för att ni lyssnade<3

this is why he's hothot!!  Robert pattinson

Christiano ronaldo! Denna kille får mig att glömma matchen jag sitter och kollar på... det ända man kollar på är honom!! och kameran älskar ju honom, det ända dom visar under hela matcherna är typ honom!

Ricardo Izecson dos Santos Leite, mer känd som Kaká! wonderful!<3

och älsklingen kommer det ingen bild på! men han vet att det är honom jag egentligen älskar och ingen annan;)<3

XOXO/ANAHITA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0