svar på era frågor!

hejhej, nu kommer det svart på frågorna!  Det är jag (anahita) som svarar på frågorna men jag pratar med amanda i telefon!



har ni fått hår mellan benen? haha.


vem är era närmaste vänner? (ni får säga max 2!) 
jag kan inte säga bara två för mina allra närmaste vänner är typ, javaneh, amanda, sara, semhar, hanna. Men om jag måste säga två så blir det javaneh , min stora syster och amanda;)
och amanda säger; nikki och anahita


vad ska ni göra i sommar?
hittlls har jag vart med kompisar, åkt gummibåt i älven och sånt, men den 2 juli kommer min farbror, farmor & farfar från Iran så då blir det väl att trillbringa all tid med farbror och syster ;)? (min farbror är ung. typ 25 år!)
amanda; hemma i staden som gud glömde.


vad har ni för framtidsdrömmar?
jag vill plugga utomlands till läkare, efter det vill jag troligen plugga vidare till ortoped eller kirurg, rädda liv lixom;) sen vill jag ha en stor villa, tre eller två fina barn med snygga bilar och en bra man:D!
amanda; har itne tänkt så långt än!


amanda, är du kines?
Haha, nej det är hon inte! vad får dig att tro det?


anahita, hur lång är du?
mellan 165-166=)!


vad har ni för mobiler? vi båda har sony ericsson walkman mobiler, jag har w890i och amanda har  W595


hur många läsare har ni hittills? ca 200, men vi börja ju typ nyss, så troligen blir det fler senare:)!


tycker ni att ni är rika? ingen av oss ser sig själva som ''rika'' men vi har tillräckligt med pengar iallafall;P!


spelar nån av er fotboll?
nej amanda spelar inte fotboll men ska börja, jag spelade fotboll förra sommarn och sen sluta jag, sen börja jag i inomhus fotboll, sen bröt jag handen sen börja jag igen men nu har jag tagit en pause, vi får se hur det blir  lite senare:)!


några speciella planer inför sommaren?
amanda: inget jag suttit och planerat.
och jag har som sagt tänkt vara med farbror och syster, i slutet av juli ska vi till västerås, stockholm, danmark, tyskland och amsterdan.


har ni pojkvän?
i stort sett ja!


är nån av er en player när de gäller killar?
nej ingen av oss:)!


super ni?
nej


vilken är eran favvolåt?


röker eller snusar ni?
nej!


varför började just ni blogga?
hmm, vi cyklade till intersport från böleäng, och på vägen snackade vi om allt och ingenting, sen till slut kom vi på att vi borde starta en blogg tillsammans, när man är ensam och har en blogg så kan det bli lite för mycket ibland, visstvisst inte för kenza, blondinbella, dessie och paow och sånna kända bloggar som tjänar pengar, för jaa som sagt så tjänar dom pengar på att skriva några ord per dag! så om man är två blir det aldrig en dag utan några inlägg! smart va ;)?


har ni tänkt på videoinnlägg? :D
det kan hända att det kommer nångång i framtiden:)!

vrf är ni så damn beautiful ;) ;*? haha, tack! vem?


Varför är ni så jävla bra,vackra,roliga,bland dom snällaste,bästa,sötaste?? (a) ;* haha tack sötnos, för att vi har underbara vänner som är bra, vackra, roliga, snälla, bäst och sötas så vi blir väl lite som dom antar jag ;) du är en av dom<3


är du oskuld?
ja jag är oskuld och amanda säger (....)



  XOXO!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0